Věrnostní program Lidlu odstartoval

Věrnostní program Lidlu odstartoval

Společnost Lidl patří bezesporu k nejznámějším u nás. Popularita tohoto hypermarketu už překonává jeho konkurenci. Lidé se zamilovali nejen do atraktivních cen, ale především do kvalitních produktů. A i když by se běžnému smrtelníkovi mohlo zdát, že konkurenční boj vyhrává tato společnost na plné čáře, Lidl je si sám dobře vědom toho, že s konkurencí je třeba bojovat neustále a že jedno malé polevení by mohlo znamenat velké ztráty. Proto se rozhodl cílit na své klienty s něčím, co milují – se slevami. Respektive tedy s věrnostním programem, který (jak už to bývá) je vždy plný slev a výhodných nabídek.  

Komplexní slevový program 

Lidl se rozhodl spustit svůj věrnostní program. Jedná se o komplexní slevový program, který má i vlastní věrnostní kartičku. Tu však nemáte fyzicky, ale máte ji v jedné jediné aplikaci, a to v aplikaci Lidl Plus.  

Co přináší nový věrnostní program? 

Otázkou je, co vlastně nový komplexní věrnostní program nabízí. Jak již bylo zmíněno, hlavním lákadlem jsou slevy, které program přináší. Těch je v samotné aplikaci opravdu požehnaně a vybere si každý, kdo v hypermarketu aktivně nakupuje. Dalo by se tedy říct, že díky věrnostnímu programu ušetříte na každém rohu.  

Ekologie na prvním místě 

Jak již bylo zmíněno, věrnostní program je jenom  o jedné kartičce v mobilní aplikaci. Společnost klade důraz na ochranu životního prostředí, proto se rozhodl nerozdávat plastové karty, které by člověk jenom dlouze hledal. Navíc aplikace je praktičtější, protože telefon má člověk zkrátka vždycky u sebe.  

Aplikace není nic složitého nebo nepřehledného. Jedná se naopak o velice přehlednou a jednoduchou aplikaci, ve které vyzná i ten, kdo s aplikacemi pravidelně nepracuje. Abyste se stali součástí věrnostního programu, stačí zadat adresu, e-mail a také telefonní číslo. Žádné další údaje nejsou při registraci potřeba.