podnikání prádelny

Podnikání ve formě prádelen? A proč ne?

Dneska se dá podnikat naprosto ve všem. Své o tom ví i ti, kteří se rozhodují začít podnikat jako franšízat. Jenže vybírání té pravé franšízy je opravdu těžké, protože v každé oblasti podnikání se těch franšízových konceptů a řetězců nachází vážně mnoho. Pokud ale toužíte po trochu netradičním podnikání, které se v České republice teprve zabydluje, přesto má velký potenciál, zkuste podnikat v prádelně.

Například ve Spojených státech amerických je naprosto běžné, že si lidi nechávají prát oblečení někde v prádelnách. Většinou hodí pár drobných do pračky a za hodinku se vrátí pro své vyprané prádlo. V České republice se tento trend teprve zabydluje a podnikat tímto způsobem začínají opravdu jenom odvážlivci, kteří opravdu věří a moc dobře vědí, jak velký potenciál toto podnikání má. Jelikož žijeme v rychlé a bohužel i v líné době, dá se předpokládat, že lidí za chvilku při neustálém zdražování pracích prášků a vody začnou zvažovat, že budou dávat své prádlo raději do prádelen, protože ušetří peníze, ale také jejich čas, který se pojí s naházením věcí do pračky, se zapnutím pračky a také s věšením prádla. Je tedy opravdu dost možné, že lenivost v budoucnu vážně zvítězí.

Proto podnikat v prádelnách není špatný nápad, i když se to na první pohled může tak zdát.

Jaké franšízové koncepty se pojí s prádelnami?

V Česku už několik takových franšízových konceptů začalo fungovat. Například se jedná o značku Speed Queen, která se najednou chce rozrůst. Asi už začíná tento typ podnikání opravdu růst a lidé opravdu začínají prát prádlo v prádelnách, kde je to možná vyjde levněji. A i kdyby ne, je to pohodlnější.

Hledají se franšízanti!

Pokud vás tento koncept zaujal, tak se staňte jejich franšízantem. Hledají totiž franšízanty hlavně ve městech, kde je více jak padesát tisíc obyvatel. V menších vesnicích se to asi nevyplatí, protože tam jsou lidé zvyklí na zcela jiný život.