Jak poděkování zákazníkovi za nákup či přízeň?

Jak poděkování zákazníkovi za nákup či přízeň?

Nabídněte svému klientovi něco navíc. Něco, co vaše konkurence nenabízí. Udělejte malé vstřícné gesto, které může znamenat mnoho pro nastavení dobrých obchodních vztahů. Čím poděkovat?  

Reklamní předměty jsou příjemná drobnost 

Samozřejmě své věrné zákazníky a obchodní partnery můžete obdarovat i něčím skutečně hodnotným. Nejčastěji se jedná předměty, které se označují jako reklamní elektronika, nebo také reklamním textilem. Zde se jedná o užitečnou formu, jak zviditelnit jméno své značky nebo projektu, a jak poděkovat významným klientům za jejich spolupráci s vámi. Nyní se ale podíváme na drobnější předměty. Co vybrat?  

Deštníky 

Ano, přesně tento předmět patří mezi velmi oblíbené. Právě u tohoto předmětu se totiž může stát, že vašemu klientovi přinese velmi užitečnou přidanou hodnotu. Zatímco jej má zákazník ve vozidle, nečekaně se může změnit počasí, a právě deštník s logem vaší společnosti může vašeho klienta zachránit od nepříjemného zmoknutí.  

Lehátka 

Mít vlastní kousek nebe v zimě i v létě je k nezaplacení. Dopřejte i vašemu klientovi, aby mohl relaxovat na slunci a nabral tak sílu a dobrou náladu k další spolupráci s vaší značkou.  

Reklamní hodiny 

Hodiny rádi vidíme na všech typech pracoviště. Reklamní hodiny tak mohou vašemu klientovi připomínat, že mu do uplynutí jeho pracovní doby již zbývá skutečně málo, a on se tak může těšit na trávení volného času.  

Reflexní předměty 

Být vidět je důležité po celý rok. Při ztížené viditelnosti jsou tyto předměty cennou ochranou lidského života. Reflexní multifunkční šátky, vesty, ale také odznaky, přívěsky nebo pásky jsou tak skutečně cennou pozorností.  

Nože a nářadí 

Předměty, které svému klientu darujete, by měly přinášet užitek. A to multifunkční nože a nářadí splňují do posledního puntíku. Výborný tip, nemyslíte?  

Nabídněte i vy nějakou příjemnou drobnost svým klientům.