Franchisový řetězec

Franchisový řetězec nemusí být jen o nezdravé stravě

Franchising se relativně rychle rozeběhl v České republice. Pro mnohé z nás se jedná o naprosto neznámý pojem, ale pokud si vybavíte fastfood značky KFC nebo McDonald’s, jistě vám samo vysvětlení skočí do hlavy. Ovšem mnoho lidí má právě franchising zafixovaný s nezdravou stravou. Jistě, Češi nejspíše milují nezdravou stravu v těchto prodejnách, ale podnikat pod známou obchodní značkou je v Česku na jiné úrovni, než jen pouze na úrovni nezdravého občerstvení. V posledních letech se franchising rozeběhl i do jiných odvětví, a tak se setkáme běžně v obchodních centrech například s oblíbenými kavárnami značky Starbucks Coffee nebo například s přírodní kosmetikou značky Yves Rocher. To je však jen ukázka toho, že franchisový systém funguje i jinde než u nezdravého stravování. Jestliže byste zatoužili po světové značce zdravějších jídel, zkuste to například se stále se rozšiřujícími pobočkami oblíbené Bageterie Boulevard. Jedná se o moderní kvalitní franchisovou síť restaurací, které v sobě nesou zejména rychlé občerstvení s francouzským šarmem.

Bagety i ve zdravé podobě

Objednat si můžete se široké škály nabídky baget. Pečivo je vždy čerstvě upečené a celá bageta je kompletovaná na přání. Je tedy na vás, jestli si zvolíte zdravější podobu bagety nebo máte chuť na něco originálně nezdravého. Vše se kuchtí přímo před vaším zrakem, a tak si můžete být jisti, že všechny suroviny jsou kvalitní a bez přidaných špatností. Na své si přijdou nejen milovníci masa, ale také především vegetariáni, protože celý koncept a jednotlivé recepty se snaží vycházet oběma těmto skupinám.

V České republice se BB rozeběhlo opravdu velkým tempem. Zejména za to může styl, kterým se samotná restaurace prezentuje. Ukázalo se, že Češi rádi chodí do rychlého občerstvení, které je pro ně opravdu sympatické a kde mají skvělé jídlo. Bageterie Boulevard splňuje tyto základní předpoklady, a tak se není čemu divit, když tento franchisový řetězec zaznamenal takový úspěch.