Zaujměte své zákazníky jinak!
Ať už se rozhodnete podnikat v jakékoli službě, rozhodně byste se před každým podnikáním měli zeptat sami sebe, jestli jste schopni vytvořit si tak dobrou škálu zákazníků, které jste schopni si i následně udržet. Jedná se totiž o razantní otázku, kterou si musíte zodpovědět, protože konkurenční boj bude patřit mezi to, co vás denně bude sužovat a díky čemuž se mnohdy budete dostávat do depresi, protože někdy se bude jednat o opravdu těžká zákoutí, do nichž se dostanete a z nichž se budete muset dostat zase rychle i ven, a to jako vítězové.
Pokud si myslíte, že se jakožto franchisanti takovým konkurenčním bojům vyhnete, není tomu tak. Rozhodně se setkáte především s tím, že se budete potýkat s mnohými problémy, které budete muset překonat, ale to navíc se vší pompou a elegancí, protože přece jenom budete vystupovat pod značkou firmy, která má na trhu své jisté jméno a o které by se psalo na mnohých stránkách na internetu, pakliže by se něco zvrtlo či by něco nešlo podle plánu.
V konkurenčních bojích, ve kterých potřebujete získat a následně udržet si své zákazníky, byste měli sledovat několik zásadních věcí. Musíte své zákazníky poslouchat a dopřávat jim sem tam nějakou změnu. Pokud se však chcete zaměřit spíše na strategie, které pomůžou firmě odlišit se, nechte se inspirovat následujícími body.
• Děkujte
Divili byste se, kolik zákazníků si cení toho, když jim obchod za koupi poděkuje. Samozřejmě nejen v příchozí faktuře, ale především ještě například v emailu, pakliže se jedná o koupi přes internet. Většinou si lidé dbají na slušné vychování, a pokud jim přijde navíc i slevový děkovný kupon na nějaké malé procento, rozhodnou se příště u vás znovu nakoupit.
• Získávejte zpětnou vazbu
Pro vás je to nejdůležitější vědět, jak se vašim zákazníkům líbily vaše služby. Především podle toho se pak můžete lišit a lepšit ve vašem podnikání. Ptejte se, chtějte dostávat zpětnou vazbu a berte na vědomí nejen obdivy, ale také připomínky a snažte se je změnit.