Jak nastavit prodejní kampaně. Vyzrajte na ně díky několika tipům
Pokud máte vlastní byznys, víte, jak důležitá je reklama. Jenže aby byla reklama dostatečně efektivní, musí být zaměřena na ty správné lidi. Nevhodné zacílení má za následek jenom minimální zisky, ne-li žádné zisky. Abyste nevyhodili za reklamu desetitisíce, je zapotřebí vědět, jak na to. A několik tipů, které vám mohou pomoct přinášíme.
Oslovte lidi, které znáte
Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak zpropagovat svůj byznys je oslovit lidi, které znáte. Nemyslíme tím však jen známé, ale všechny, kdo provedli nějakou interakci na vašem webu. Například se přihlásili k odběru novinek, stali se vašimi klienty nebo kdo se jen stal vaším fanouškem na sociálních sítích. Oslovte je přímo, to je ta nejlepší cesta, která je zpravidla bezplatná.
Vsaďte na dynamičnost
Při sestavování reklamních kampaní je důležité myslet na dynamičnost. Přece jenom žijeme v dynamickém světě a dynamičnost je také to, co lidé zkrátka očekávají. Proto využívejte veškerá data, která o svých klientech máte a nebojte se je přetavit do efektivní reklamy.
Také založte na sociálních sítích opravdu funkční katalog, který půjde ruku v ruce s Facebook Pixelem na vašem webu. Dozvíte se tak, jaký produkt je nejhledanější a podle získaných informací také hravě nastavíte svou reklamní kampaň se správným zacílením.
Děkujte zákazníkům (a připomeňte se)
Jistou bezplatnou možností, jak zpropagovat svou službu nebo zboží je poděkování zákazníkům za službu. Tím, že poděkujete za nákup třeba s několikadenním zpožděním zajistíte, že si na vás znovu vzpomenou a třeba opětovaně zavítají na váš e-shop nebo do vašeho salonu.
V rámci poděkování byste měli myslet na několik dalších věcí, jež opět budou zákazníkovi váš byznys připomínat. Například do děkovné řeči zahrňte pobídku k olajkování facebookové stránky nebo je pobídněte k tomu, aby sledovali váš instagramový profil. Požádejte je o recenzi nebo je vybídněte k tvorbě takzvaného UGC.